Obchodní komplex IT CENTRUM Vrchlabí je jedním z nejvýznamnějších obchodních center Krkonoš a jejich podhůří .
Nachází se přímo v historickém centru města Vrchlabí mezi původní zástavbou hlavní Krkonošské ulice a zámeckým parkem, přičemž severní stranou přiléhá k centrálnímu náměstí TGM.
Obchodní centrum je citlivě zasazeno do původní architektury historického jádra města. Zahrnuje kromě hlavního objektu nově vybudovaného v původních zadních traktech měšťanských domů také rekonstrukce části přilehlých historických domů na Krkonošské ulici a podzemní parkoviště pod náměstím. Všechny objekty jsou komunikačně i funkčně propojeny a tvoří tak zcela netradiční, avšak velmi zajímavou koncepci prodeje a služeb.
Výstavba komplexu začala v červnu 1993 a po 17 měsících bylo obchodní centrum pod názvem IT CENTRUM otevřeno pro veřejnost dne 25.11.1994. Ve třech nadzemních a jednom podzemním podlaží nabízí cca 4 500 m2 obchodních ploch. Podzemní parkoviště pod náměstím TGM má kapacitu 73 míst.
Investorem projektu byla společnost INGTOURS Vrchlabí, která celý komplex také provozovala do roku 1997. Potom se stal v letech 1997-2002 součástí sítě obchodních domů PRIOR IK, a.s. se sídlem v Prostějově, aby od roku 2002 našel svého současného majitele společnost TOURWAY, s.r.o. se sídlem v Praze, která je ryze českou firmou bez zahraniční finanční účasti.
Společnost TOURWAY zainventovala potřebnou stavební údržbu objektu a postupnou revitalizaci většiny podlaží obchodního centra pro zlepšení celkového image a samozřejmě také podmínek nájemců jednotlivých prodejních oddělení. Součástí tohoto procesu byla také postupná modernizace podzemního parkoviště, kde došlo také k významné změně obchodní politiky uvolněním 1 hodiny parkování zdarma pro všechny uživatele. V podstřešním podlaží, kde se dříve nacházely prostory správy a provozu obchodního centra, bylo vybudováno velmi kvalitní apartmánové ubytování. Strategie pečlivě plánovaných investic se ukázala jako správná a IT CENTRUM získalo zpět vysoké renomé u zákazníků v širokém okolí, což dokazuje na regionální poměry slušná návštěvnost i obsazenost centra.
Vedle nejrůznějších obchodů nabízí IT CENTRUM také kavárnu, restauraci, několik typů rychlého občerstvení , vinotéku, najdete tu ale třeba i služby denní potřeby, jakými jsou například výroba klíčů nebo balicí služba. Celkem mohou být zákazníci obslouženi dohromady na téměř 40 místech, což je v místním kontextu velmi zajímavý výběr.
Cílem společnosti TOURWAY je vytvářet hodnotu, poskytnout zákazníkům ty nejlepší podmínky k nákupům, zajistit prvotřídní prostředí a optimální složení nájemců. Pro TOURWAY není obchodní centrum jen budova, ale snaží se vytvářet dobré podmínky také pro ty, kdo v něm pracují i nakupují. Nákupní centrum je specificky upraveno podle místních potřeb, neustále se klade důraz na inovace a další rozvoj. Nákupní centrum je chápáno jako prostředí, kde lidé nejen nakupují, ale také pracují, scházejí se a tráví zde část svého volného času. A právě díky tomuto přístupu má tento projekt takový úspěch u svých zákazníků. Největším cílem a přáním celého kolektivu zajišťujícího chod IT CENTRA je, aby se do něho zákazníci stále znovu rádi a s důvěrou vraceli.
Vyhledávání